قوانین و ضوابط استفاده از خدمات پالیکس
لطفا به صورت کامل موارد زیر را مطالعه بفرمائید. رعایت این مطالب برای کاربران الزامیست و در صورت عدم رعایت مقررات، پالیکس مجاز است، سرویس مشتری را بدون عودت هزینه پرداختی قطع نماید.
قوانین هر بخش از هم مجزا شده است تا بتوانید قوانین مربوط به هر بخش را به راحتی یافته و مطالعه نمایید.
قوانین عمومی
پالیکس می تواند در هر زمان که بخواهد قوانین فوق را تغییر داده یا تکمیل نماید و هیچ تعهدی در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان ندارد و در نهایت نسخه قابل استناد ، نسخه ای خواهد بود که بر روی وب سایت رسمی پالیکس قرار خواهد گرفت و برای همه مشتریان لازم اجرا می باشد.
۱- کلیه سرویس های میزبانی وب اشتراکی و ثبت پس از تایید پرداخت مشتری به صورت آنی تحویل داده می شود ولی در بعضی از موارد ممکن است تا ۲ روز کاری فعال سازی سرویس به طول بیانجامد.
۲- هر سایت روی سرور فقط اجازه استفاده از ۱۰ درصد از منابع سرور را دارست.
۳- هر گاه مشتری اعم از حقیقی یا حقوقی از طریق اقدامات خود سبب ورود ضرر و زیان یا اختلال در فعالیت گروه و را فراهم نماید موظف است، ضرر و زیان وارده را جبران نماید.
شرایط بازگشت وجه
۵- وجود مشکل فنی که گروه قادر به رفع آن نباشد(غیر از اینکه ماژولی در اسکریپت مورد استفاده قرار گرفته باشد که به دلایلی بر روی سرور فعال نباشد)
۶- گارانتی بازگشت پول شامل کلیه سرویس های اقساطی و یا محاسبه نرخ ارزی به مانند دلار/یورو و … و یا با سیکل پرداخت ماهیانه، سه ماهه و شش ماهه نمی گردد و تنها شامل سرویس های میزبانی وب می گردد.
رفع مسئولیت
۷- هر گونه توهین به سرویس ها ، پشتیبانان و مدیران گروه فناوری اطلاعات پالیکس مسئولین از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی : ایمیل ، سیستم تیکت ، گفتگوی زنده ، تلفن و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و پالیکس امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
۸- تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین پالیکس مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.
محتویات سایت
۹- محتویات وب سایت باید ۱۰۰% مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
۱۰- مشتری مجاز به استفاده از وب سایت خود در زمینه هک و کرک و کلیه شاخه ها و زیر شاخه های آن نمی باشد.
۱۱- در صورت مسدود شدن وب سایت توسط مسئولین ذیربط، هیچ مسئولیتی به عهده گروه نمی باشد.
۱۲- از آنجایی که نام کاربری و کلمه عبور وب سایت در اختیار مشتری بوده ورود و کنترل محتویات وب سایت توسط مشتری انجام می شود، لذا پالیکس هیچ مسئولیتی در قبال محتویات وب سایت نخواهد داشت و کلیه مسئولیت ها به عهده مشتری می باشد. در صورت نیاز امکان ریستور کردن بک آپ شب گذشته موجود می باشد.
۱۳- سرویس مشتریانی که اقدام به ارسال ایمیل های تبلیغاتی و انبوه (به اصطلاح اسپم) می کنند بدون هماهنگی آن ها مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد. در سرویس های میزبانی وب کاربر امکان ارسال نهایتا ۱۰۰ ایمیل با اینتروال زمانی در پروسه زمانی یک ساعت را از طریق وب میل هاست و یا نرم افزار های مرتبط با آن را دارد.
امنیت اطلاعات
۱۴- مشتری موظف است رمز هاست خود را پس از دریافت سریعا تعویض نماید، حفاظت از رمز جدید هاست به عهده مشتری می باشد و پالیکس هیچ مسئولیتی در این رابطه ندارد و درصورت درخواست از طریق تیکت می توانید درخواست عوض کردن پسورد و گرفتن پسورد جدید نمایید.
۱۵- از دادن اطلاعات خود به کسانی که آشنایی کامل ندارید خودداری کنید.
۱۶- از اپلود فایل های ناشناخته خودداری کنید.
۱۷- سرور هاستینگ بصورت کامل از لحاظ امنیتی کانفیگ و بهینه سازی شده است.(اگر سایت شما هک شد مطمئن باشید از سمت سرور نیست و سیستم مدیریت محتوای سایت شما دارای مشکلات امنیتی است.)
۱۸- استفاده ازهر گونه تروجان ، شل و اسکریپت به زبان های مختلف برنامه نویسی برای ایجاد دسترسی غیر مجاز به منابع سرورها و سایت های متعلق به پالیکس مجاز نمی باشد و در صورت آپلود این گونه برنامه ها حتی فقط برای تست ، بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
۱۹- در صورت شناسایی مشتریانی که به هر شکلی قصد نفوذ و دسترسی غیر مجاز به سرورها و اطلاعات سایر مشتریان را دارند ، سرویس مشتری متخلف بدون هماهنگی سریعا مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
۲۰- انتقاد از پالیکس در انجمن ها و سایت های مختلف ممنوع بوده و در صورت مشاهده با کاربر برخورد خواهد شد و به همین منظور بخش انتقادات و پشنهادات راه اندازی شده است که میتوانید مشکلات و انتقادات خودتون رو از طریق این بخش برای ما ارسال نمایید.(به زودی)
۲۱- گروه فناوری اطلاعات پالیکس تضمین می نماید در نگهداری اطلاعات فردی، تماسی و پستی و اطلاعات کلی سرویس های کاربر کوشا باشد و آنها را به اشخاص و یا مجامع سازمان های غیر قانونی و غیر رسمی ارائه ننماید.
نسخه پشتیبان
۲۲- به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایلها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای شرکت نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
۲۳- شرکت جهت امنیت بیشتر، از کلیه از فایلهای خریداران بصورت روزانه نسخه پشتیبان تهیه می کند. این بک آپ ها بصورت اتوماتیک توسط سیستم بک آپ گیری پالیکس گرفته می شود ، این نسخه پشتیبان حداکثر تا ۵ روز کاری نگهداری خواهد شد.
۲۴- تمام نسخه های پشتیبان بر روی محلی خارج از دسترسی خریدار نگهداری می شود
۲۵- شرکت تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده های موجود در آرشیوهای خود به خریدار ندارد.
۲۶- شرکت هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت و سالم بودن نسخه پشتیبان و بروز بودن آنها را ندارد.
۲۷- شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال پشتیبان گیری از اکانت های بالای ۲ گیگ نداشته و ندارد .
مسئولیت خریدار
۲۸- خریدار موظف است که کلیه قوانین گروه و جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، گروه حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی ودریافت خسارت از خریدار را دارد و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات وهزینه وارده بر گروه می باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس و یا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.
۲۹- خریداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر خریداران گروه احترام بگذارند. گروه حق تعلیق یا قطع دائم سرویس خریداران که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر خریداران می گردد را برای خود محفوظ می دارد. ضمنا خریدار حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت
۳۰- به غیر از آن دسته از قوانین که مستقیما به نحوه استفاده از سرویس برمی گردد که با پایان سرویس به پایان می رسد. بندهای دیگر قوانین پابرجا بوده و خریدار همواره موظف به رعایت قوانین عمومی و حقوقی گروه خواهد بود.
۳۱- کلیه مسئولیتهای عدم استفاده صحیح از سرویس خریداری شده با خریدار می باشد و گروه تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد و بر اساس تعهدات فنی اعلام شده در بسته های میزبانی خود می باشد.
۳۲- در صورتی که مشتری یا خریدار ؛ اقدام به ایجاد جو متشنج و تحریف اذهان عمومی در هر جایی اعم از شبکه های اجتماعی ، انجمن ها و … بنماید، عواقب آن بر عهده خوده اوست و گروه پالیکس می تواند در جهت برخورد با خاطی حساب کاربری و تمامی سرویس های وی را مسدود نماید و از طرق قانونی اقدام به پیگیری کند.
روش های ارتباط با پالیکس فقط و فقط از طریق سایت palix.ir می باشد به هیچ نهادی وابسته نمی باشد.
در پناه حق پیروز و سربلند باشید.
واحد حقوقی گروه فناوری اطلاعات پالیکس
آپدیت شده در تاریخ : یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹